2014年3月18日 星期二

三月十八日,黑蜂奇遇記

 近日天氣又濕又乾,反覆無常,的確非常苦惱。
 有風濕的,就腳痛。
 宅在家中的,就可能宅出病來。
 出遠門既,又覺得納悶....左右做人難,唔通真係要係屋企開冷氣?

  今日天氣回暖,太陽出來了,但屋企卻來了一隻不速之客。
 

無錯,佢係一隻蜂,外形黑色。
老實說,我真係覺得佢係一隻黑蜂。
經過連場苦鬥,同隻黑蜂心理戰一輪後,終於被我用「大師球」(垃圾袋)成功捕捉,最後放生於大自然。
就在我放生牠的同時,牠居然想馬上再次進入我的家中,幸好我趕得及把窗關掉,才防止牠再度攻擊!


大自然見昆蟲就見得多,在戶外看到昆蟲,我們多數視而不見,但在家中看到牠們,你又會怎樣做呢?

沒有留言:

張貼留言